2011. november 28., hétfő

Bőrkabát - Forest Souls - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Eladó osztrák C&A-ban vett barna bőrkabát. Ajándékba kaptam, használva nem volt soha, ezért újként hirdetem. Nekem nagyon nagy lett így nem tudom használni sajnos.
Mivel csak a szekrényben állt, se kopás se szakadás se kosz nincs rajta. Szerintem nagyon jó minőségű kabát.  
A terméket csak legkésőbb dec 2-ig tudom postára adni! A licitáló ezt vegye figyelembe!  
Az Európai Unió országaira vonatkozóan 2004. 01. 01. -én életbe lépett új, a magán adás-vétel jogokat szabályozó törvény értelmében: Az összes aukcióra bocsátott termék és/vagy áru adásvétele során az eladót nem terheli semmiféle garancia, felelősség, vagy visszavételi kötelezettség a vevőjével szemben. A vevő ezt a vásárlásával elismeri és tudomásul veszi.



Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-01 11:11
. Bőrkabát - Forest Souls - Jelenlegi ára: 20 000 Ft